Co mám dělat, když dopravce doručí poškozená pouzdra?

Co mám dělat, když dopravce doručí poškozená pouzdra?

 

   REKLAMACE PŘI DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • před převzetím zboží od dopravce pečlivě zkontrolujte obal výrobku, zda není potrhaný či jakkoli poškozený
  • v případě zřetelných vad obalu výrobek před řidičem rozbalte
  • pokud je produkt jakkoli poškozený (promáčknuté stavební pouzdro, poškrábané skleněné stěny, apod.), zboží nepřebírejte
  • tuto skutečnost řidič zapíše do přepravního listu včetně zjištěných závad
  • likvidátor dopravce vystaví na centrále Zápis o škodě, poškozený produkt nafotí a společně pošle na náš email.

Přesný popis potřebné fotodokumentace:

  • foto celé zásilky
  • foto etikety
  • foto poškození zásilky - ideálně ze dvou směrů a vzdáleností
  • foto po otevření zásilky s jejím obsahem

 

V jakémkoli případě nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle: 777 296 305, nebo emailem: info@pouzdradozdi.cz