Co mám dělat, když dopravce doručí poškozená pouzdra?
REKLAMACE PŘI DODÁNÍ ZBOŽÍ
- před převzetím zboží od dopravce pečlivě zkontrolujte obal výrobku, zda není potrhaný či jakkoli poškozený
- v případě zřetelných vad obalu výrobek před řidičem rozbalte
- pokud je produkt jakkoli poškozený (promáčknuté stavební pouzdro, poškrábané skleněné stěny, apod.), zboží nepřebírejte
- tuto skutečnost řidič zapíše do přepravního listu včetně zjištěných závad
- likvidátor dopravce vystaví na centrále Zápis o škodě, poškozený produkt nafotí a společně pošle na náš email.
Přesný popis potřebné fotodokumentace:
- foto celé zásilky
- foto etikety
- foto poškození zásilky - ideálně ze dvou směrů a vzdáleností
- foto po otevření zásilky s jejím obsahem
V jakémkoli případě nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle: 777 296 305, nebo emailem: info@pouzdradozdi.cz